seni seviyorum

Başka bir yaşamda seni özlemeyi seviyorum

Aklımın serseri dalgaları arasında...

Başka suretlerle konuşurken seni görmeyi seviyorum

Gözlerimin ipek tülleri arasında...

Arkadaşlarımla otururken senin arkadaşlığını seviyorum

Sıcak ve dostane duygular arasında...

Çayımı yudumlarken senin ateş dudaklarını seviyorum

Aşk ile öpüşünün arasında...

Serkeş bir hayatta kaybolmuşken seni bulmayı seviyorum

Aşkımın şahikaları arasında...

Zamanın bir köşesinde sana yazmayı seviyorum

Senin varlığın dizelerimi şahlandırırken...

Seni mutlu etmeyi seviyorum

Aşkının memnuniyeti beni sarmalarken...

İki arada bir derede resmine bakmayı seviyorum

Küçük heyecanlarla dolu Yeşil'in doğasında...

Güzelliğinin ifadesini seviyorum

Resimleri tatlandıran baş döndürücülüğü arasında...

YEŞİL